dinsdag 24 november 2009

AWARD GEKREGEN VAN MARIANNE


Dankjewel Marianne voor deze award

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :
*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven
Zeven dingen over mezelf
1. Ik ben niet echt blond maar donkerbruin...
2. Ik heb een hondje, een Shit Shu, hij is nu 10 jaar
3. Naast kaarten maken lees ik ook heel graag, meestal zijn het historische romans
4. Ook de boeken van Dan Brown en sommige andere trillers in dit genre kunnen me bekoren
5. Ik ben een fan van de TV-serie Ghost Whisperer
6. Mijn lievelingskleur is felroze
7. Oef, het is voorbij
Ik geef deze Award door aan

3 opmerkingen:

  1. Hoi Renilde,
    Dank je wel voor deze geweldige award! Ik heb hem al eens mogen ontvangen dus ik zal je naam erbij vermelden goed?
    Heel veel plezier met je blog en tot blogs ;)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief renilde!
    dank je wel hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd me de award Renilde, en dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen