vrijdag 2 april 2010

PAASMANDJE / EASTERBASKET








de voorbije dagen heb ik wat gefrutseld aan dit mandje, het is met het patroontje van het magnoliablog
Het is voor mijn zoon en schoondochter die zondag komen met mijn kleindochter. Die is nog wat klein om eitjes te rapen, ze zou het wel kunnen, maar mag nog geen chocolade eten en dat is wel moeilijk als je ze wel mag rapen maar niet eten... Dus heeft oma voor wat anders gezorgd voor de kleine uk.
Het papier van het mandje is van Dream Street Papers LLC 'Nature's Poetry' De stempels zijn van Magnolia, de haan is van Bild Malarna, ze zijn ingekleurd met Copic Ciao, de eitjes heb ik met de Spica's ingekleurd zo glitteren ze mooi. De randponsen zijn beiden van Martha Stewart en dan nog wat versierd met bloemen.

I made this basket with the patern from the Magnoliablog.
Scrappaper: Dream Street Papers 'Nature's Poetry
Stamps: Magnolia, Rooster is from Bild Malarna
Colord with Copic Ciao - the eggs with Spica markers for the bling bling thing
Punches: Martha Stewart

2 opmerkingen:

  1. ooh en ik vergget nog te zeggen dat je blog een leuke jas heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Renilde, maar amai, wat een werk. Ik ben de uitleg eens gaan bekijken en ik zie er mezelf geen doen aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen